Tillbaka'

Ojjävlar va länge sen det var sen jag bloggade..
Men ah som ni vet har datorn varit sönder och i helgen hade jag inte tid för att sätta mig vid bloggen.
Suttit hemma idag med feber som jag förvisso fortfarande har, även hosta och ont i halsen har man också.
Kände i skolan igår hur rösten blev lite cp och sen på kvällen gjorde det jätte ont.
Har ju haft dator hela veckan och har även läst allas bloggar men inte kommenterat sry, men hade jag gjort det hade ju varit lite bevis på att jag har suttit här. ;$$$
Men vrf blir jag inte förvånad?
Nu börja det rinna ur näsan...
Missar säkert skolan imorgon också.
Inte vidare bra.
Men läxor har vi säkert inte fått eftersom det är såppas simpla lektioner om man inte räknar med SO...
För den är bara äckligt tråkig.
Idag känns det som om jag inte har gjort en enda vettig sak.
Men ska ta och duscha nu sen lägger jag mig säkert i sängen och kollar på tv.
Ska även fixa designen imorgon eller på fredag men antagligen på fredag eftersom har både kamera och fler bilder på den datorn för alla på denna datorn försvann när den var på lagning.

HeiDo!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0