Helgen

Heeeej, kom nyss från stan med ''Baw''(Ida) och hennes lillebror.
Dom köpte sina sista julklappar.
Igår var jag i Skövde och handla julklappar och liiite till mig själv.
Har 2 presenter kvar 1 till pappa och 1 till farmor och farfar.
Köpte 3 ringar till mig själv från Gina och ett par byxor från cubus. 
Riktigt nöjd med dom.
Så dagens klädsel är
Tröja/Pow - Cubus
Byxor/svarta - Cubus.
(Får se om det blir någon bild insatt ikväll eller något liknande.)
Inte fixat designen än bara för att märkt att jag har flyttat bilderna i datorn och glömt vart jag la dom...
Så får fixa en bild snart.
Kommer antagligen mörka ner sidan nu iallafall.
Åhå, min hosta kan gå och dö.
Underdog, 
just look at the mess you made
It's such a shame, a shame, 
We had to find out this way,
Revenge loves company, 
three makes it a crowd
So wash your mouth, 
and sit this one out,
Imorgon kommer jag till skolan och just nu sitter jag och fixar en sak som ska lämnas in direkt på morgonen, eller ja om man nu inte vill göra det under lektionen men det klarar jag nog inte om jag ska sitta brevid Julia och Cornelia som vanligt. ;)
Ren_Spegel
Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sötnöt <3

2010-12-19 @ 16:13:17
Postat av: Anonym

Sötnöt<3

2010-12-19 @ 21:09:59
Postat av: BEEFCAKE!

Du är vakér shitonge

2010-12-21 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0