Ida

Var med Ida today.
Fast först bar vi med någon som hette Sebastian.
Jag och Ida klarar allt, vi blev typ drogade av pucko?
Hah.
Bara börja skratta sådär.
Faktiskt inte köpt något idag när jag var på stan, men NÄSTAN ett par byxor..
Men hade jag köpt dom hade jag blivit pank.
sanningar om mig.
SENASTE: 
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Veronica
Sång du lyssnade på: Early to bed - Microphobia
Gången du grät: Då vi avliva Bill.
HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Haha, nä.
Varit kär: Ja.
Förlorat någon speciell person: Nej, dom är inte speciella då.
Varit deprimerad: Jao.
Varit så trött att du somnat sittandes: Yes.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Grå
färg 3: Vit (ROLIGES)


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp, många.
Fått ditt hjärta krossat: Nä.
Skrattat så att du har börjat gråta: Jadå.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ganska många faktiskt.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Sånt har man väl kunnat länge tror jag.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Självklart alla pratar ju om mig? ;) *skoja*
Kysst en kompis av samma kön: Nej.
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat? OMG.
Hur många barn vill du ha: LOL.
Har du några husdjur: Japp.
Vill du ändra ditt namn: Ja.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Typ ett år sen snart? OCH DÅ SKA JAG MINNAS DET?
Vilken tid vaknade du idag: 6?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov. 
Någonting som du längtar till: Sommarlov.
Senaste gången du träffade din pappa: Några timmar sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns väl ganska mycket.
Vad lyssnar du på just nu: Early to bed - without you.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Inget.
Vad är ditt namn: Jasmin
Singel/upptagen: Upptagen.
Stjärntecken: Fisken
Kille eller tjej: Kille vad trodde du?
Hårfärg: Blond *irl* Fast röd nu.
Ögonfärg: Blå/grå
Längd: 165 tror jag. ;$
Piercings: 3 iöronen om det gills? ;$
Tatueringar: Nej.
Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig gjort tror jag.
Piercing:  MEN ALLTSÅ?
Tatuering: ;@
Sporten du spelade: I hela mitt liv? Och det minns jag, men det jag gick i var simning.
Husdjur: En katt tror jag.
Vaccination du minns: Fick ganska många när jag var under ett år som alla andra barn`.
Alkohol du drack: Öl. Hihih.

JUST NU
Äter du: Nothing.
Dricker du: Nothing.
Är du på väg att: Kolla mobilen.
Lyssnar du på: Dead by april - promise me
Väntar du på: Svar på sms.
DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Vet ej.
Vill du gifta dig: Nej.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Bägge.
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Romantisk.
Snygg mage eller snygga armar?: Men bry?
Tatueringar eller pierciingar?: Bror på, (piercings får det inte vara för många utav, och tatueringar ska det vara många.
Känslig eller inte: Bror ju på.
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: Båda
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nje
Tappat glasögon eller linser: Nej.
Haft sex på första dejten: HAH nej.
Krossat någons hjärta: Har jag säkert.
Har du blivit arresterad: Nepp.
Gillat din kill/tjejkompis: Nej.
TROR DU PÅ:
Dig själv: OHJAH, jag finns inte.
Mirakel: HAHA, lol nej.
Kärlek vid första ögonkastet: *gaygaygaygaygay*
Himlen: Ohfan finns inte den heller irl? Men lol nej.
Tomten: Jag är så ah.
Att kyssas på första dejten: Tror?
Änglar: Nä.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän/flickvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Adå.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Ganska mycket.
Vad vet inte så många om dig: Hatar att smsa osv.

Kommentarer
Postat av: MiNNA

"Snygg mage eller snygga armar?: Men bry?" det är ju självklart vad man väljer? :o

2010-11-05 @ 18:20:19
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0