MTV EMA

Ja seriöst jag älskar det.<3
Så skiter i om det håller på länge iår..
Saknar även andra avenyn nu när hösten kommer, att bara lägga sig ner i sin säng och kolla på det.
Saknar det som helvetet själv. (n)
Blir extremt dålig på att uppdatera på helgerna, men det får ni leva med.
Var i Skövde i fredags, köpte en brunkräm som satt i en borste.
Ahahh, blir värsta negern av den. :)
Blev ganska kär i den. ;$
Hatar att det är skola imorgon, kommer aldrig orka med hela dagen. (n)
Kommer ju somna.
Sen nu när jag har fixat detta ska jag gå till garderoben och fixa kläder tills imorgon, för kommer säkert sega upp imorgon så då är det bättre än att jag ska gå till rummet som är en garderob.
Men aja, bäst att jag gör det medans det är reklam.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0