Clothes

Idag har jag städat burar huh.
Tänkte åka in till mamma imorgon och fixa musens bur och råttans.
Kollat igenom H&M's hemsida idag och detta tänkte jag beställa imorgon isånnafall. ;)
Inte vidare stort men orka ha det i megastorlek lixom. ;)
Trodde även det var skola när jag vakna idag, så jag hoppade upp eftersom jag var 10 min sen upp isånnafall.
Haha, inte kul alls.
Sedan så bytte jag bur till Tom idag, från en as stor bur till en helt vanlig mer 3 våningar.
Han såg riktigt förskräckt ut.<3
Plus att jag gav han ett kex, & han visste inte hur han skulle få ner det så han sprang fram och tillbaka.<3
Skratta så jag dog, men tyckte synd om han så självklart lyfte man ner honom.
--------
Har även tänkt lite på hur jag såg ut förra året, skulle ALDRIG få för mig att kolla på H&M osv.
Då var det shock, rockzone, xplosion osv. 
LOL.
Ganska glad att jag slutat med det..
Men nu ska jag kila!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fina kläder. :)

2010-11-02 @ 06:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0