Tillbaka...

Som folket kanske har sett så har jag haft en lite mer ''datorfri''-vecka.
Knappt gjort något vid datorn så ah.
Var hos farmor & farfar för ett tag sedan och åt där för det är ju farsdag.
Men jag åt nästan bara tomater. HAHAH.
Huhu, hittar inte min telefon nu heller. FU-
Behöver tona om håret IGEN.
ÅHÅ.
Men denna gången får det bli den ljusare färgen.
För denna gick nog lite väl mycket mot svart eller något i början.
Åh, söndag fu-
Kunde det inte vara lördag helatiden?
Hade uppsats i eng i fredags, gick nog ganska bra.
Sv-prov i torsdags fick VG. 
Kunde säkert fått MVG om jag hade pluggat..
Jävlar kom på att jag har omprov på torsdag. ;s
Tyska fu-
Fast det var bara på ord..
Går ju på 5 min.
Om hon nu inte har fått för sig att ge mig 500 st. (n)
Får väl ta reda på imorgon vilken sal det är i eftersom det är mitt första omprov. 
HUHU..
Men hade ju inte pluggat på orden så vidare mycket, bara allt annat..
Vi får se hur det går nu då.
Fanns ju 2 som inte kunde något. ;)
Och MÅNGA som fick omprov på orden..
Äh, får vara nöjd med G. (y)
Men nu blir det att leta upp mobilen.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Corneliaaaa

Lördag hela veckan låter inte så dåligt... BD



Sv: näää.... jag tror inte det... ;) :D <3

2010-11-14 @ 16:18:57
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: MiNNA

håller med cornelia där uppe! skulle itne sitta fel att ha lördag varje dag! :D



sv. självklart, kommer med engång! :D

2010-11-14 @ 17:22:26
URL: http://riisberg.blogg.se/
Postat av: MiNNA

sv. haha, är rätt glad jag med :D

2010-11-14 @ 19:03:35
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0