BFMV

Ojdå har jag blogg.
Var ju på BFMV i förrgår.
Inte så himla bra live men, hörde inte vidare mycket överröstade med sina gitarrer och trumma.
Så hörde inte ett skit av vad han sjöng.
Satt och kolla på alla som stog hela tiden. c:
Sen den timman jag åkte tåget gick ganska fort ändå, lyssnade på musik och fick tag på några att smsa med. c:
Tänkte lägga upp en bild men nu cpar ju det för blogg.se också så...
Inte vidare förvånad måste jag säga. ;)
Idag var jag på marknad också, och min lillebror fick för sig att härma just ordet ''jävlar'' när jag sa det.
Så han skrek det så ALLA kolla. Usch.
Så fick stoppa hans dricka i käften på honom så blev han tyst. ;)
Ska åka om några timmar också, så får väl mata musen och råttan strax då.
FU- kan man inte få datorn för sig själv? 
ALLTSÅ KIM.
Uhu, inte måndag imorgon alltså.
Orkar inte ;@@@@@
1 månad kvar idag tills jullov så.
Fast lite sur för att det är en tisdag då, kunde ju vara en söndag. c:
uihjfdl,psodckdefcjodesijoefd.
Trött.
Puss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Synd med konseren "/ Några bilder som man kanske kan få se i skolan?!?! :D



trött här med.

puss

2010-11-22 @ 06:45:12
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0