Dagens pinsamheter.

ÅHÅ, dör.
Råkade skicka ett sms som skulle till Corra gullet som skickades till pappa istället. 
AHAHHA, åhå han fatta inte vidare mycket som tur var.
PIIIINSAMT.
Så fick ta fram dom snabba fingrarna och skriva att det skulle inte han ha!
Imorgon ska jag sno med mig datorn till skolan så vi kan eheheh, dampa vid den på rasterna.
Kul kul.
Blev även påmind om att jag har sovmorgon imorgon!
Inte för att det kommer få mig att fatta att jag inte ska gå upp hur tidigt som helst.
Önskelistan ökade när jag kollade på veromoda.
Var med Baw (ida) idag.<3
Först drog vi till stan, fyfan är det 30+ ute?
På vägen hem så klumpig som jag var så tappa jag balansen lite så jag klev i en södriva som var som HELA mina ben.
Brrrr.
Inte skönt att gå i....
Så mina ben försvann.
Simning på gympan imorgon då.
Fast blir inget för mig. 
Ehehe.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

HAHAHAHAHAAA, skulle vilja se hans min!!! :D



30 PLUS?! Nääääää.......... ;) ♥

2010-11-30 @ 07:04:07
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0