Modevisning

Kom hem för ett tag sedan, varit med Veronica.
Vi var först hemma hos min mamma och sen blev det att vi stack till stan.
Köpte ett par byxor samt Veronica också!
Riktigt snygga måste jag säga. ;)
På vero moda för 200-300 minns inte så vidare mycket.
Sen gick vi in till Uhlle och terra hennes dator.
Sen kl 19:00 var det ''modevisning'' inget speciellt direkt men väldigt ovanligt i Fkp så.
Eftersom jag köpte lite så fick jag en goodiebag eller vad det heter.
Fick tidning(mode), 2 tandkrämer, 2 fuktkrämer, 50% på vaxning(haha), tuggummi, minttabletter, en massa broschyrer, typ knäckebröd, ögondropp, tabletter(för brunare hy) och tamponger.
Förvånar mig inte om jag missat något men jag tror jag har skrivit med allt, iallafall det jag minns i huvudet.
Så ganska lyckad dag.
Kom och tänka på att jag köper ALLTID byxor när jag drar till stan...
Haha, droog.
+ Att Minna är äckligt snabb på att puffa tillbaka en på FB. ):
Men......
PUSS

Kommentarer
Postat av: MiNNA

mohahhahahahha! :D

2010-11-04 @ 11:21:24
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0