Måndagar kan dö..

Idag var jag med ''Ajåka''. ;)
Imorgon är det simning på gympan, något jag är bra på iallafall.
Men som jag har haft typ 789876556789 ggrs tur när det har varit simning så undrar om jag kommer kunna vara med imorgon.
Kan ju alltid dyka upp månadens höjdpunkt.
Då blir jag äckligt arg för så blev det sist...
Eftersom det värker i höften.
Sedan när jag skulle mata råttan idag så kom han inte ur huset, fick lite panik och trodde han var död..
Öppnade men han levde, men inte ville han flytta sig så jag klappa honom, gu hade hade nog ont stackarn så besluta för att avliva honom.
Blir att göra det imorgon.
Vill bara sitta i ett hörn och gråta, spola tillbaka i tiden.
Men så svag tänker jag inte vara, även hur mycket jag än önskar.
Vill ju inte att hela kvällen ska vara sabbad.
Blev även en liten paus från bloggen eller ja, datorn.
Men har haft något virus så ah.
Puss alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:/<3

2010-10-20 @ 20:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0