How could I, oh how could I forget?

.
Varit i Skövde idag med Veronica, kul kul.
Köpte en ny jumpsuit jag kollat på 3 gånger från bikbok sedan innan men har aldrig blivit av + ett linne från Gina, ska sätta mig och beställa hem lite från H&M strax.
Inte blivit något inlägg då jag inte varit hemma eller fått datorn av morsan..
Sen klockan 22:30 så sänds det på tv4 om fågelskådare, och allt är filmat hemma hos min pappa, haha. (Bara för Skaraborg.)
Hot-brevet pappa fick utav fågelskådaren, dock tänker jag inte säga så mycket i bloggen om detta, vet inte så mycket, bara att vi har fått en som campar på våra ägor idag.
Både hunnit bakat & ätit glass idag, fick verkligen något konstigt sug..
Men nu orkar jag verkligen inte äta något sådant på väldigt länge.
Måste även skriva att Ida nästan grät när hon såg mig idag, hihi.<3
Nu vill mamma ha datorn igen, puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

sv; det ska jag :)

målade de svarta :)

2011-04-26 @ 21:55:14
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Antonia

Men shit! :O <33

2011-04-27 @ 13:20:29
URL: http://antoniabast.blogg.se/
Postat av: ida

bara för ja är så söt (A)

2011-04-27 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0