But you don't know what it's like to wake up in the middle of the night

Lite inspiration från Cornelia!
Ska börja med detta varje dag, helst 2 gånger om dagen, får se om det händer något.
Men idag blir det mer än två gånger eftersom jag redan gjort det.
Mår bättre nu, så kommer säkert till skolan imorgon, men vi får se.
F*n har visst typ 10 sidor i läxa att läsa, & den är ju i skåpet...
Men skit samma, finns ju inget att göra åt det.
Om jag inte blir tillsagd av pappa att jag inte får gå ut så blir det att jag sticker ut & springer, fast då får jag väl göra det innan Uhlle kommer hem så inte hon blir sur & påstår att jag blir mer sjuk..
Ska iallafall duscha snart, puss~

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on Earth

Have a Great time :) I am thinking about shower too :) Best wishes for the rest of the activities too :) thanks for sharing :)

2011-04-13 @ 19:01:31
URL: http://www.ligerworld.com
Postat av: Cornelia

Hihihi! Gjort den två gånger nu, fan det gör ju ont... HAHAH! <3

2011-04-13 @ 21:14:03
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0