There ain't no other way

.
Ursäkta den dåliga uppdateringen, men har inte suttit vid datorn någonting idag förutom på morgonen, så inlägget idag var tidsinställt.
Tränat hela dagen nästan, helt slut.
& när jag inte har tränat har jag fixat i trädgården, men enbart för att få pengar!
Imorgon drar jag till Göteborg, ska även köpa något till Jonte nu när han fyller 16 om 4 dagar.
Just det, igår hittade jag min skinnjacka, blev verkligen jätte glad, speciellt när jag märkte att jag hade över 500 kr i fickorna.
Får sätta mig och fixa lite tidsinlägg tills imorgon så jag inte kommer vara hur tråkig som helst som idag.
Fick besökar rekord igår(för mig), & det går bara uppåt, kan även skriva att jag accar inte massa ''vad gör du?'' kommentarer, så ovärt, blir även att du inte får någon titt, för det väcker inte mitt intresse ett dugg.
Inspiration
Ska färga håret nu, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Duktig chey du! :D Köpt ett hopprep idag, så ska försöka bli bättre :) HAHHA så f*cking typiskt dej att hitta skatter överallt! Ditt skåp är nog värt ett par miljoner vid det här laget... ;)

Najs med rekord!



jävlar va lång kommentar det här blev... <3

2011-04-20 @ 22:10:46
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0