Gubben i lådan

.
Var ute med hunden nyss, börjar bli varmare under kvällarna.
Ursäkta att det inte blivit något inlägg under hela dagen ungefär, men tog en liten paus.
Varit en riktig potatis hemma idag, & haft en lillebror som har försökt slå mig eller datorn, så det är en av sakerna som gör att det inte blir några inlägg.
Ska kanske köpa nya möss någon dag, fast denna gången ska jag väl jobba lite mer för att få dem tama.
Blev sjukt sugen på att dra till BikBok, så j*vla snygga saker..
Men för trött för att vara uppe nu, puss~

Kommentarer
Postat av: Antonia

Haha,jag läste fel först jag trodde att det stod "jag ska kanske köpa en ny mössa,fast jag får nog jobba lite mer för att få den tam" xD

2011-04-10 @ 12:28:49
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0