We're face to face

.
Kom hem till pappa för inte så länge sedan, var med både Ida & Minna idag, sjukt kul!
Och Ida var sååå duktig som tog bilder med min systemis och berömde sig själv, hihi.
Ska ladda över bilderna osv imorgon.
Vi satt även & pratade med ett fyllo + skåning, haha, jag & Minna höll på att nästan asgarva när fyllot sjöng & bad till gud, efter det så stack vi in till centrum igen.
Köpte ett linne, en t-shirt & en kofta från vero moda idag, och även ett slags linne till Ida också, jätte snyggt!
Sedan gjorde vi lite annat, men tillslut satt vi på K-rör.
På lördag sticker jag & Minna för att handla osv & sedan ska vi grilla hos Jennifer!
Nu är jag sådär jobbigt trött igen, glömde äta frukost idag, och sen var det fisk i skolan som jag aldrig i hela mitt liv skulle stoppa i munnen.
Puss~

Kommentarer
Postat av: MiNNA

:d:d:d:d:d

2011-04-28 @ 23:06:03
URL: http://riisberg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

myyyysigt ni har haft det! Lägg upp bilderna i eftermiddag så man får se hihih :D <3

2011-04-29 @ 06:08:21
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: ida

roligaste dan ! måste göras om!!!! :D

2011-05-22 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0