True to me

.
Fått så himla ont i halsen under natten, men usch, jag hinner inte bli sjuk..
Sedan såg jag mitt schema igår, inte alls nöjd.. Slutar bara överdrivet sent, hoppas det blir ändringar.
Ska sätta mig sen och fixa den nya hårförlägningen, sen ska jag även klippa mig vid två idag.
Imorgon eller något liknande så blir det färg i huvudet, blir något i stil med ljusbrunt-mörkblond, inte riktigt bestämt vilket håll det ska luta mest åt.
Fick även hem ett paket igår, tar kort på det när jag har tid idag och har båda sakerna hos mig, för de ena lämnade jag hos mamma.
Kjell & Maggans hund River är så charmig, lite synd att han fått tillbaka cancern..
Men nu ska jag försöka väcka Jonte, puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

vi har ju ungefär samma schema... på några sätt sämre att man slutar så sent,men ändå bra med så många/relativt långa sovmornar! :)<3

2011-08-16 @ 10:50:14
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Cornelia

schemat SUGER! :(

FAN VA SNYGGT, ta kort kvinna!! <33

2011-08-17 @ 20:24:49
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0