Dag 1

.
Presentera dig själv

Jag heter Jasmin, bor ute i ''skogen'' vid Hornborgasjön...(om det nu stavas så)
Extremt lång (1,63 m) förstår att alla vill vara så ''lång.''  Bor för det mesta hos min pappa, men åker som jag själv vill till mamma osv.
Hos pappa är vi 4 personer & 11 husdjur totalt, pappa, jag, Uhlle & Jonte.
1katt, 2gerbiler,1långhårighamster & 7chinchillor.
Sen är det mamma då vi är 3 pers, eller ska jag säga 4? För morfar bor ju väldigt nära osv.
Mamma, Kim & jag. Även 2katter,1hund & en mus som innan var 2 men den tama utav dom fick cancer och dog.
Sen har jag ju även en farmor&farfar, farfar är en pensionerad fd bonde & farmor äger ett företag.
Även en morfar som är pensionerad, och en död mormor sen ngr år tillbaka som dog i cancer..
Som jag fortfarande inte har förlåtit mig själv att jag bara besökte henne på sjukhuset 1 gång innan hon dog, för jag hade chansen att träffa henne sista dagen, men korkad var man och ville inte erkänna vad som hände.
Nog om det.
Min riktiga hårfärg är blond & blåa ögon.
När jag är nervös stressad så grejar jag med naglarna, och förr så var jag alltid tvungen att bita på dom, men det har jag slutat med.
Jag är väldigt ytlig, fast inte mot alla finns alltid undantag. Jag dömmer alltid folk i förhand och tycker jag något om någon så har jag svårt att sluta med det.
Alltid när jag blir arg brukar jag visa det, eller ja så att personen fattar att jag inte orkar med han/hon.
Jag skäms också väldigt lätt, värsta jag vet också för den delen.
Gillar inte att fråga efter hjälp, eller om saker.
Tror det var tillräckligt faktiskt, lol.
Puss!

Kommentarer
Postat av: MiNNA

7 chinchillor? :o vad jag kommer ihåg hade ni två (a)

2011-02-18 @ 01:16:55
URL: http://riisberg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Då vet man allt om dig hihi (a) <3

2011-02-20 @ 14:30:31
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0