Dag 6

.
Något jag brukar göra på måndagar.
Oftast somna om, så jag får panik när jag ser vad klockan är.
Suckar stort för skolan.
Tänker att jag ska skolka första lektionen för jag hatar den, men har alltid gått ändå.
Lyssnar alltid på Metro station - kelsey varje måndag, för den får mig extra glad.
Går ut med hunden, som alla andra dagar.
Ja, det var väl det jag kom på just nu.
There’s nothing wrong with just taste of what you paid for.
Say what you mean tell me im right and let the sun rain down on me, give me a sign.
I wanna believe.

Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bra att veta när jag ska komma och kidnappa dej...:$ hihi <3

2011-02-24 @ 21:26:16
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0