Morgon.

.
Gick upp klockan fem för att veta att jag kommer klara provet..
Även skrivit upp viktiga ord i mobilen, fast känns ändå som om det inte kommer bli ens G.
KATTHEN, han kommer säkert skrämma livet ur mig när jag går ner som vanligt.
Känner för att sätta mig och göra bloggen ljusare igen, gjorde den bara svart för vintern, men nu vill jag verkligen ha sommar.
Eller iallafall vår.
Snart är det bara 1 vecka kvar tills jag fyller år, eller ja på måndag.
Satte mig och räknade hur mycket jag har igår, 4436 kr jag äger.
Nu blir det att byta om, puss~

Kommentarer
Postat av: Antonia

Kan du verkligen räkna ända till 4436?!? :O ;)Ne skojja bara. :))

2011-02-24 @ 19:57:00
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0