Underdog

.
Hej, nu har jag packat upp & haft ute chinchillorna.
Nu ska jag fixa över alla bilder så dom kan hamna med i inlägget och sen ska jag berätta allt som hänt med hotellet. ;)
Sen kan jag ALLA musikvideor som jag har på mobilen helt utantill...
Väldigt tråkigt måste jag säga.
Sen sticker jag till Emma''fru'' imorgon, asbra!
Behöver verkligen färga håret igen, så gör väl kanske det på fredag, om jag inte kommer på något jag ska göra vill säga.
Favoriten.
<3
Sjukt trött, gått upp typ 6 varje dag eller något.
Måste skryta om att min gamla dator är så snabb så, fast nej.
Just det, glad alla hjärtansdag i efterhand!


''You must have, 
the must have moment in your hands
And it's sad to think that,
I'm a season, I'm going to change,
Just not face to face,
It ain't broke, so don't fix it.''

Puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Skojar du eller...? About a girl är ju favoriten! :D



sv: vet, fan as snygg.... inte ok alls :(((((( <3

2011-02-16 @ 23:07:10
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Käften, calli äger! :$$ <3

2011-02-16 @ 23:51:36
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0