The time.

.
Blev inget inlägg igår, & jag kom hem ganska sent.
Sen så satt jag & Veronica inne på mitt rum & kollade på My big fat greek wedding, har sett den förut men jag gillar den iallafall.
Köpte nytt pulver till ansiktet igår, så nu kommer det vara mer min ''hudfärg'' & inte så brun.
För det har jag tröttnat på.
Har 6431 kr, och ska ändra lite på det jag ville ha, & köpa annat.
Sen så kommer det jag beställde för 1 månad sedan från modekungen i veckan, fast jag får inte byxorna så fått tillbaka dom 799 kronorna, pga något problem eller vad det var.


Ojoj, hann visst ändra undertiden. ;)
Sparar även 142 kr, lol.
Imorgon är det 1 vecka kvar tills jag fyller år, hihi.
Sjukt taggad.
Ska nog börja fixa mitt rum hos pappa iveckan, för nu ska jag ta ut buren som Tom hade och kommer slänga ut en massa möbler osv.
Vill nästan bara ha sängen i rummet...
Men nu har jag annat att göra, puss~

Kommentarer
Postat av: Erica

Fint. :)

2011-02-27 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0