big mess

.
Nomnom.<3
1 prov avklarat, 3 kvar.
& 3 ''förhör''.
Alltså, hur ska detta gå?
Var med Cornelia idag i stan.
& du, William är min, nomnom.<3
Köpte 2 par byxor, och var igentligen tänkt att jag skulle fixa någon tröja...
Och pärmar så jag kan städa skåpet. ;pPppPppPPPppP
Killen som gick in i väggen har visst fått tag på mitt nummer, lol?
Undrar fortfarande vart han fick tag på det...
3 lektioner imorgon, chill.
Hade även sovmorgon idag, men den fick jag inte ta och dela med mig själv, fick sticka in som vanligt och vänta i skolan 1 timme...
Inte kul.
Ska ta en snabb dusch nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Erica

Bra låt. :)

2011-02-09 @ 13:25:33
Postat av: Cornelia

FULT ATT LJUGA!!! han är miin :$ <3

2011-02-09 @ 13:29:36
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0