Hej...

Så, inte riktigt haft lust att blogga min sista lediga tid, så sry.
Igår var jag i Skara, och då kolla jag på ''En mor till salu.''
Tror den hette det iallafall.
Den var helt OK!
Fast satt längst fram i mitten, och när han som spela präst drog av sig allt förutom underkläderna dog jag, usch va äckligt hårig han var...
Liksom han stog PRECIS framför mig.
-----------------------------
Åhå, älska.<3
Idag är jag bara trött och vill sova, roligt att man börjat med att sova till 12...
Fast ja, jag vaknar vid 8 & 10 innan också.
Och idag tvinga jag mig upp vid 10 för att väcka Jonte.
AHAHHA.
Hörde att man var snäll.
Fast han har då inte kommit upp men...
På tisdag börjar man, åhå, vill inte.
Jag kan vara ledig hela tiden, tycker jag.
Sedan kan jag få skattepengar för det också, som alla andra som är ''sjukskrivna''.
Lata_människor vissa utav dom..
Så går ni och klagar på att ni får för lite, var klada_människor att ni ens får något.
Men nu ska jag mörda Jonte lite.
Puss!

Kommentarer
Postat av: veronica

mörda lite ifrån mig också, hahahahaha.

(tolka inte detdär feeeeeeeeeeeeel)

2011-01-08 @ 12:37:36
Postat av: MiNNA

sv: vill du gifta dig med den? jag kan vara präst :D

2011-01-08 @ 16:15:42
URL: http://riisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0