Mindre lyckad dag..

.
Ja, flätorna jag hade i blev som världens jävla krull.
Skiiit fult.
Så jag typ stressa som fan för att platta allt, hade jag inte hunnit hade jag fan inte gått till skolan.
Så fult blev det..
Sedan såg jag nyss att ''zebra''skorna jag typ blev kär i från modekungen är tillbaka?
Även 300 kr billigare, men vafan kunde dom satt ut det innan jag köpte dom andra? 
För då hade dom tagit bort dom. 
SUCK.
Sov även inte så bra inatt, jävla måne.
Åhå, kent är så skönt att lyssna på just nu...
Och vad är det med alla 14-16 åringar att bli gravida nu för?
Seriöst, väx upp...
Men nu blir det duschen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

affrokrull?

2011-01-19 @ 22:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0