Oklad.

.
åhå, fint att man klämmer fingret när man ska gå in på blogg.se.
Får bli snabbt skrivet, för ska duscha och fläta håret, ehe.
Idag på svenskan fick man skäll för att haft igång ljud, men liksom, det var en samsungsignal så vafan?
Jag har nokia ju?
Sa det, men vafan hon skratta åt mig? o:
Det var ju ''saken'' framför mig som hade fått sms....
Och det säger hon när vi SLUTAT?
VAFAN?
Tack liksom, då ska jag få skiten för det.
Aja, dö till dom.
Har även pluggat på engelskan, lite bättre än förra veckan men, det var ju inte dåligt ändå men.
Men puss!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

dumma sak-som-sitter-framför-dig "/ <3

2011-01-19 @ 15:10:31
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0