Pusspuss.

.
Omg, inget löshår.
Tog den igår, ahaha, kan inte fatta att jag la ut den. ((((:
(Raderar den säkert sen.)
Blev inget inlägg igår, men var äckligt trött, fast det är jag idag med.
Imorgon blir det skridskor, eheh, buhu.
Kommer dö.
Hörde att jag vill ha kläderna jag köpte på modekungen nu, och åka till London.
Hörde att jag var sen för första gången idag utav höst och denna lilla biten av terminen.
Haha, glömde av mig lite när jag skulle till tyskan, bahaha.
MEN 1 MIN LIKSOM?
Aja, hörde att ni är väldigt dåliga på att kommentera, menart.
Men aja.
Pussssss!

Kommentarer
Postat av: Heffaklumen

Aj då mer minus poäng hos tyskaläraren :((

Du är lika fin utan löshår som med.

Kram

2011-01-17 @ 21:21:22
Postat av: Heffaklumpen

Skriv gärna din rubrik i någon annan färg

Så syns den bättre..

Kram igen

2011-01-17 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0