Joja..

.
Skiter i att plugga på svenskan idag seriöst, både eng o svenska + prov imorgon.
OMG, hur ska jag hinna med allt det då?
Eller ja, provet känner jag mig ganska säker på, men då hinner jag inte sitta och plugga på svenskan, igentligen inte engelskan heller men.
Sedan så hackade sig ngn in på min dator förut. (y)
Så fick stänga av och göra systemkontroll och allt möjligt, fu-
Svårt att säga hur jag gjorde det men.
Och min dator är ju ganska rolig som ville ta betalt, ahha, det kunde dom glömma.
Tur att man känner folk som vet hur man blir av med det.
Sedan har jag inte kvar ngt som jag gjort på en vecka, eftersom jag var tvungen att fixa systemet så mycket.
Men skit samma.
Fixade det ju, så. (y)
AHAHAHA, ICA-reklamen denna veckan är så ''<33333333'', lite komiskt det med datorn men...
Dags att byta kanal, handboll? FU-
Världens sämsta målvakt har vi också.
Nu kom en elak katt och la sig i knät.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0