Fail

.
Hej, idag på lunchen när jag satt med Cornelia i korridoren, eller ja vid skåpen..
Så kom killen som undra vad jag hette när jag var inne i skåpet och fatta aldrig att han prata med mig, woops.
Vet inte om jag berättat om det med skåpet men?
Men iallafall, idag så såg han oss vid skåpen igen, diskret som han var gick han in i väggen när han glodde, så jävla fint alltså.
Han skulle nog även visa oss för sina vänner, och började skaka huvudet mot oss så dom skulle kolla, åhå, nejnej lovar att vi inte såg... ;)
Han kanske ramlar i trappan nästa gång? ;)
Haha, det gjorde min dag.
Glömde även kolla vilken sal jag är i imorgon på när jag har matten, bra.
Fast kan ju kolla imorgon, men jag brukar gilla att veta i tid, sedan glömde jag vilket lag jag är i bandyn.
Jo, vet att jag är med Fanny även att vi var lag 4. *gillas*
Berättade jag inte att jag glömde nycklarna igår och kom försent? 
Fick ju sticka hem igen när jag kom på det, ohfuck...
Busig_grabb!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Heffaklumpen

Vad roligt att du har en beundrare :))



Söt han är din lille filur/bus unge till bror..



Kram

2011-01-26 @ 20:04:25
Postat av: Cornelia

Hoppas han fick ont hihi ♥

2011-01-27 @ 06:52:02
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0