.

.
Hej, blev inget inlägg igår eftersom jag orkade inte det bara för jag glömde ta med datorn till mamma.
Fick även veta att det inte var ngt virus som hade sabbat datorn utan ngt i datorn.
Så nu tar det ca 2-3 veckor tills jag får tillbaka den, får väl den lite efter jag varit i London? ;)
Ey, borde jag vara orolig?
Fick en puss av lillebror PÅ munnen innan jag stack, och nu läser man morsans FB att han spytt sen man typ åkte?
Alltså jag har 2 prov i veckan så jag har inte tid med det...
Har även fått tillbaka hostan jag hade runt julas...
Det här är inte okej.
Idag så gjorde Uhlle sin mat till ''tävlingen'', så nu är den igång, blev dillkött eller vad det heter?
Väldigt salt men, nu mår jag ganska illa, eftersom jag nästan åt upp allt.
Åh, hon är så söt.
Hörde att Jonte är sjukt dålig på att städa hos dom också.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0