Another minute left

.
Åh, jag blev helt kär i valparna, dock hade jag nöjt mig med deras katt, så kelig.
Vi ska tillbaka om kanske 2-3 veckor igen för att se på dem & välja, skulle igentligen gjort det igår men Martin vill vänta lite.
Min mobil är död & har allt i Uhlles bil, fml.
Tog bilder igår, så de hamnar i datorn sedan.
Vi åkte även ut på en båt igår kväll, dock hade jag väl på mig lite för kallt, men jag satte på mig långbyxor innan vi åkte dit i alla fall.
Tog bilden i våras någon gång då jag hade varit sjuk i en vecka, uh vad tråkigt det var.
Har redan börjat få idéer på hur jag vill färga håret, dock får det göras hos frisören om det blir av att jag gör det.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

VILKEN FÄRG KVENNA?! Brunt hoppas jag, så kan vi gå runt och låtsas att vi är syskon §§ <3

2011-07-04 @ 15:51:42
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0