It's so cold in the night

.
Nu är jag tillbaka, när jag väl kom hem till pappa igen så hade jag ingen lust att blogga direkt, så mycket som hunnit hända under den lilla tiden jag varit borta.
Det i Norge, R.I.P, åkt från Lidköping, kollat på valpen hos Kjell & Maggan som alla gånger varje vecka, vi ska även dit på torsdag.
Ska till Göteborg på onsdag, och Veronica följer antagligen med, skulle igentligen bara med för att hjälpa bror att hitta, men den som skulle med fick inte, hehu.
Sticker in till stan imorgon och jobbar lite, kommer även stänga av mobilen då så kanske blir lite svårt att få tag på mig.
Sitter vid Jontes dator så fick bli någon bild bara..
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

kul imorgon :)<3

2011-07-26 @ 20:19:52
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0