Fingerprints sold me out

.
Hunnit med massor idag, skola, väntat på en väns buss, gått hem, fixat cykeln & sedan Ida hela dagen.
Så därför har det inte blivit något skrivet, köpte iallafall nytt puder.
Fått en blåsa på tungan, håller verkligen på att dö pga den.
Ska till ullared imorgon, fast orkar igentligen inte.
Jätte trött, sedan blev jag ganska förvånad att jag inte fick punka när jag körde över glas.
Fått frågningar om jag kunde lägga ut bilden på klänningen jag ska ha den 16, från nelly!
Måste nog lägga mig nu om jag ska orka upp imorgon, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Va kul :D

ooh, riktigt snygg! <3

2011-06-01 @ 22:58:24
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: ida

Fy farao va vi hade kul! :D <-- aldrig sagt så förut..

tänkte att de skulle va premiär på de nu (a)

2011-06-02 @ 11:46:04
Postat av: veronica

haha kul att bli omkörd?:D

2011-06-03 @ 15:50:05
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0