Admit that I just did it bitch.

.
Ehhh, får skylla på mobilen att det blev så många inlägg, även fast jag tryckte 1 gång bara...
Får tacka Cornelia som lånade ut sin mobil så jag kunde radera, haha.
Hade prov idag, får väl hoppas det gick bra, fast jag undrar verkligen om vi ens kommer få reda på det innan vi får lov.
Fått sluta alla lektioner tidigare idag, hade knappt någon eng pga det, wiho.
Imorgon är det långdag, man orkar verkligen inte det nu när det är så varmt.
Hört att jag nästan helt har slutat med att tuppera på håret, börjat bli ganska van med detta.
Men nu dör strax datorn, puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

hahaha :( vi fick bära 3dötunga skrivbord fram och tbx </3

Söt tjej :D<3

2011-06-08 @ 17:37:11
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Får vi inte reda på det så blir jag tjurig..:(

Hörde att det var fint som f ändå! <3

2011-06-08 @ 18:41:36
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0