Brr

.
Blir att tvinga fram cykeln tills imorgon, yey..
Kommer ju vara som en isbit när jag kommer fram imorgon, får väl även lägga ner skorna i väskan för kan då inte cykla med dom skorna, fast jo.
Men inte kul att cykla i det.
''Jag är och hälsar på en barnfamilj.''
^Kul att höra vad Nisse säger, fast ne, är visst 1 barn nu men vi har ju Kim också vill säga.
Fick en dator av mammi idag, 3 st nu.

 1 månad kvar tills mitt bankkort går ut, dags att fixa nytt då.
Haft det i 3 år, känns som om jag haft det hela livet verkligen.

Sommar nu ellor?
& seriöst kan det sluta blåsa så nu?
Ha en sol i ryggen när man ska ut och springa skulle gärna inte sitta fel.
Nu blir det snart att jag går en långpromenad med hunden.
Puss~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0