Their words mean nothing

.
Värd bild... (Bilden är sjukt dålig enbart för jag tog ''andra kameran'' på mobilen, annars har jag 12MP..)
Blev att jag satte på mig eyeliner idag, dock använder jag det inte annars!
Använde även löshåret idag, men hade vant mig lite att gå utan det måste jag erkänna.
Måste ju säga att tröjorna från Modekungen var lite stora igen, men skit samma, det är bara mys.
Blev aldrig att jag skrev den där uppsatsen, har 2 veckor kvar tills den ska in, & blir jag klar innan var jag visst tvungen att göra en till...
& det höjer inga betyg, bara ett litet ''+''...
Värt.
Grr, min tunga gör ont, ska läsa lite engelska innan jag ska kolla på film, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Uppsats?! :o <3

2011-03-24 @ 06:59:41
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0