RedHead

.
Bilder på allt kommer imorgon, då jag är för lat för att fixa bild på det idag.

Fick veta att jag är dålig på att ladda upp bilder på mig själv.
Haha.
Skyll er själva.
Har även på mig tröjan jag köpte idag, inte för den syns så mycket men.
Inte känt något utav den ena earcuff'en jag fått, så det är väl inget nickel som kommer åt örat?
För är det de så brukar jag märka det inom 10-20 minuter för då kommer det roliga när man är allergisk...
Får ju alltid sätta nagelack på mina byxor där det finns knappar, mindre kul.

Skorna jag köpte idag, mycket snyggare irl iallafall, & det bästa var att allt var på 50% i butiken.
Sjukt nice.
Nu blir det en promenad.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Mattis

Så himla söt!

2011-03-11 @ 23:31:44
Postat av: Cornelia

Söt tjej! <3

2011-03-12 @ 11:50:34
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0