Smile.

.
Haha, herre ''gud''..
Tog ju bort på FB så det inte går att skriva i loggen men jojo folk har hittat andra sätt. ;)
Både PM & en ''aktivitet'' eller vad dom kallas.
Men jag är då ändå tacksam över alla grattis, ska sätta mig och räkna alla jag fått sen idag.
Haha, det kallas liv!
& även tack till Cornelia!
Ingen aning om vem/vad som hade glömt låsa hemma hos mamma men, när jag kom så råkades jag låsa istället för att öppna så det tog ju lite stopp när jag skulle gå in.
Fått över 3000 nu, ihih.
Så det gillas starkt, även fått en massa sms, så tack för dem också.
Fick även 1 guldarmband av pappa efter jag hade slutat idag.
Men nu ska jag äta min citron, nomnom.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Varsegod sötis <3

Det är mycket pengar... vad ska du köpa för dom då? :D <3

2011-03-07 @ 18:47:03
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0