Tant+

.
Haha, vakna först så den äran får dom inte att väcka mig när jag fyller år.
Blev även tillsagd igår att jag ska ligga kvar tills dom kommer, ne skulle inte tro det, då hinner jag aldrig med allt nu på morgonen.
Sen så tog jag bort igår så det inte går att skriva grattis på FB, men seriöst, det klarar jag mig utan.
Ska antagligen få det pappa har köpt till mig efter jag slutat idag, så då får vi väl se vad det är.
''Åh, jag har även fått den stora äran att hjälpa han idag också!''
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag, skulle verkligen behöva sakerna jag beställt nu.
Men får skriva mer här när jag kommit hem, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

GRATTIS på stora dagen hihi! <33

2011-03-07 @ 06:53:10
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Grattis på din dag Kramen

2011-03-07 @ 08:30:51
Postat av: Antonia

GRATTIS! :D <3

2011-03-07 @ 18:21:44
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0