Kallt~

.
Har nyss tagit en dusch, hade gympa det sista idag.
Brr, jätte kallt inne..
Måste sitta här nere ifall det skulle komma någon tant som skulle hämta något..
Nice, ne.
Får verkligen ryck hela tiden utav det.
Nomnom, 16 grader inne....
Snöat massor idag, vem har bett om detta?
Har 7 sidor i svenska att läsa tills imorgon, och en hel engelska pjäs.
Kul.
Jag kan allt, men säger någon annan något fel så stannar hela huvudet av på mig...
För då fattar jag ju inte vad jag ska svara.
Börjar bli lite orolig över om **** verkligen har läst på något..
För det är h*n som lyckas med att få mig att bli snurrig när det är min tur...
Suttit & lyssnat på Mitchel Musso sen jag kom hem, sjukt bra sångare.


Nu ska jag kämpa med att bli varm, puss~

Kommentarer
Postat av: Steffenamna

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-07-22 @ 10:59:25
URL: http://steffenamna.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0