Don'tFall

.
Sjukt rolig kväll igår, fast lite mindre kul med personen som ringde 20 ggr (minst) på dolt & när man svara var personen så fjantig att den bara satt där och andades..
Men sen så blev vi så trötta på det så vi fråga vad fan personen ville, då blev det inget mer ringande iallafall.
Mindre nice att jag har så sjukt ont i mitt knä, vet verkligen inte vad jag har gjort för att lyckats med det.
Vi somna väl vid 2 igår & vaknade vid 6-7 nice..
Kan även inte komma åt kommentarer just nu, kul.
Ohshit, inget löshår.
Idag ska jag hem till pappa igen, åh grattis till mamma, hela 38 år idag!
Inte så kul att det är måndag imorgon, fast solsidan är ju idag.
Blir att duscha ikväll, & tvätta löshåret osv.
Satt & fixade ögonbrynen imorses, skönt.
Får väl bli detta just nu, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fy fan va störande ;o



Du hade ju långt hår ändå jueh! :) <3

2011-03-13 @ 18:12:05
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0