Control

.
Var hos tandläkaren idag som sagt, fick veta att jag ska operera om tänderna i munnen istället för tandställning, inte så nice.
För liksom det är ju bara ett mellanrum?
Men skit samma.
Idag fick jag skjuts av farmor till mamma, sen gick jag ut med hunden & väntade på pappa..
Även så var Kim & morfar där så hade ju lite besök iallafall.
Dock glömde jag mammas present i skåpet idag också, inte så nice..
Fixat designen nu, ganska så nöjd iallafall, ska dock byta min header men måste fota lite för det..
På onsdag drar jag till Ballex efter skolan, eller jag sticker ut med hunden först för jag slutar 1 timme innan.
Verkligen evigheter sen vi var, somras tror jag, då jag färgade Ballex hår.
Vi ska även dra upp till stan då, så blir väl att jag letar upp lite nya idrottskläder när jag ska ut och springa!
Blev bjuden till terassen på fredag igen, får se om jag går eller inte.
Bror nog mest på vilket humör jag är på.
Fick tyska tills imorgon, men inget som då behövs pluggas på, eftersom det är muntligt behöver jag bara se på dom lite innan så kan jag dom sen.
Gick inte & la mig i så vettig tid igår, måste verkligen sluta upp med det, börjar bli jobbigt under dagensgång.
Tur att man har sovmorgon imorgon.
Ska ta och fota lite sen, får se om det kommer in någon bild i bloggen.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ballex... smeknamn eller förnamn..? ;)

Sluta mucka med snubbar på msn så går det nog att lägga sig tidigare! :D

Designen blev skit cool hihi <3



sv: HM, skräll! :D <3

2011-03-14 @ 18:20:35
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Dom åt det, så dom borde ha gillat det haha :)

2011-03-14 @ 22:01:59
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

<3*

2011-03-14 @ 22:02:06
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0