1SekundBlir1000År

.
Men kul, städat hela nedervåningen, & sen när jag var klar så kommer pappa in med skitiga sockar & han undrar varför jag blir arg? Dock kan jag väl erkänna att mitt humör inte har varit på topp heller idag.
Sen när jag skulle ställa in dammsugaren så märker jag att det kommer en skugga bakom mig*har i hörlurar osv* sen så petar någon på mig tro f*n att jag skrek till..
Även sista dagen vi hade Alexander i engelskan, sjukt tråkigt, *dock inte den Alexander i gympan* eller ja han ska börja plugga igen..
5 år för att bli frisör medans det tar 4 & ett halft år för att bli lärare låter ju rimligt..
Hinner inte färga håret heller idag eller hålla på med förlägningen för vi får ju främmat som sagt.
Lite ångest över att jag fortfarande är trött som alltid...
Sen blev man lite smått oglad när man såg att det snöade & blivit ca 2 decimeter snö ute.
Hade ju börjat hoppats på att det skulle börja bli varmt..
Får väl städa mitt rum nu, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fyfan va jag kommer sakna honom, första bra ?prao? snubben nånsin ju! :o <3



2011-03-18 @ 18:55:15
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Tryck på f5 eller uppdatera :D <3

2011-03-18 @ 19:01:23
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Märkte det, jobbar på google chrome, så blir konstigt på andra webbläsare :(

Fixart med det nu! :D <3

2011-03-18 @ 19:06:01
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0