Drive

.
Grr, trött.
Inte tänt en ända lampa i rummet mys, & ligger på golvet & lyssnar på Daniel Adams-Ray.
Älskar stjärnor, verkligen något av det vackraste som finns.
Förvånar mig inte om jag kommer somna här på golvet, men det märks väl imorgon isånnafall.
Imorgon blir det färgning osv som sagt, sjukt nice, fast ska nog säga åt Uhlle att köpa en toning till, för tror inte förlägningen kommer bli lika mörk som mitt hår, eftersom jag redan har rött sedan innan.
Åh, på 1 sätt vill jag ha söndag, så jag kan få se solsidan.
Men vill ändå ha min helg.
Ska verkligen sova imorgon, fast får se hur det går, för brorsan ska in till Falköping och hjälpa sin morsa i butiken lite..
Så kommer säkert höra när det springs i trappan.
Ska även ut & springa imorgon, skiter i att det är snö ute.
Men nu ska jag fortsätta med musik.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Stjärnor är vackra dom!

hahah vi hörde ju soundtracket på engelskan hihi :D

sv: aah, faktiskt :$ <3

2011-03-18 @ 21:20:34
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0