Diamonds

.
Kom hem för ca 1 timme sedan, trött.
Åh, vad jag vill ha sommarlov nu.
Hade verkligen inte suttit fel, bara vara fri, typ.
Imorgon slutar jag 15:20, yey..
Jag kan gärna gå hem direkt när jag kommer?
(Har jag sagt att jag HATAR när folk svarar segt? Verkligen det värsta jag vet måste jag säga.)
Borde sätta mig och plugga på provet tills imorgon, & tyskan.
Men orken ska man ju ha också...
Nu börjar familjen, iallafall hos pappa få lite panik, eftersom jag vet verkligen inte vad jag önskar mig.
Jo, smycken & sånt, men jag tycker att dom inte är så vidare bra på det..
Så fick bli ett helt vanligt och tråkigt inlägg.
Puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vill ha sooommaaar! :(

JA, säg vad du vill ha nu! hihi <3

2011-03-03 @ 15:57:31
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt att jag inte svarar direkt :(

2011-03-03 @ 18:14:25
Postat av: Antonia

De e rätt bra att du fyller samma dag som min mamma,då glömmer jag inte din födelsedag! ;) <3

2011-03-03 @ 19:28:26
URL: http://antoniabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0