Don’t you know that you’re toxic?

.
Färgade aldrig om mitt hår, men färgade om hårförlägningen 1 gång till, men det ser nästan ut som om jag har slingat det eftersom jag vågade inte färga mer för jag ville inte ha det mörkare än mitt egna hår.
Så gick i Skara utan hårförlägning, inte dåligt för att vara jag måste jag ju säga..
Har katten i min säng just nu, mys.
Fast inte så mys sen i natt då han kommer vilja gå ut..
& nu börjar filmen ''Förtrollad'', kul, ne.
Alltså sista solsidan idag. </3
Inte så kul direkt.
Inte heller så kul att det är skola imorgon, det hade jag gärna hoppat.
Men nu ska jag lyssna på musik, puss~

Kommentarer
Postat av: Antonia (:

Min katt ska kanske avlivas idag/i morgon,hon har brutit foten. :S

2011-03-20 @ 21:40:06
URL: http://antoniabast.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Saknar solsidan redan :( <3

2011-03-21 @ 06:50:58
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0