Your words aren't making sense

.
Såg i spegeln när jag kom hem idag att jag lyckades på något vänster att göra så mascaran fick mina ögon att se jätte stora ut, haha.
Fortfarande lite sur på mig själv som somnade om imorses.
Fast jag har inte varit trött idag så det var ju inget dåligt så sätt.
Tyska tills imorgon, inte så nice.
Kollar på my life as Liz, äckligt bra.
Även fått hur många kommentarer idag om färgningen, eller ja bara positiva.
Till & med vissa trodde att jag hade klippt håret, haha ni var ju för gulliga.
Datorn dör snart så, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Värsta as fin i håret <3

J*VLAR va bra att du skrev om tyska, hade glömt att vi hade i spanska :$ <3

2011-03-21 @ 18:24:17
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen

Sötnöt <3

2011-03-21 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0