Zara

.

Kom från duschen för en stund sen.
Hade Alexander i gympan, igen.
Liksom vart har Eva tagit vägen?
Hade volleyboll, fast Alexander vågade nog inte tvinga oss att spela, till dom som inte ville iallafall.
Så jag gick snodde en boll från Antonia det sista och sprang som en jävla höna för att hon INTE skulle få den.
AHAH.<3
Och det gjorde hon inte heller.
PUSS.
Sen hade jag ju provet, skrev i allt, nöjd.
Även fast jag hade glömt tyskaboken, eller ja den blåa.
Så hittade jag både vart städerna låg, & kunde orden.
Andra gången jag tyckt tyska är lite kul.
Fredag imorgon, haha måste verkligen städa.
På lördag kommer Magnus, Kevin, Simone & Solan så då måste ju det vara klart.
Sen på söndag kommer farmor & farfar.
När pappa hämta mig så fick jag veta att han ville ha hjälp med en sak sen, om han blir sur på att jag råkas göra något fel, då blir jag galen på honom... (som vanligt)
Haha.
Inte fått en ända läxa tills imorgon heller, så jävla chill.
Fast får ingen sovmorgon nästa vecka, men det tjänar man på, för vi får sluta 1 timme & ca 20 min tidigare.
Verkligen jätte trött, igen.
Är det bara jag som kommer ihåg vad som händer idag?
Zara öppnar nätshopping. ;)
Men nu blir det annat.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

tyska prov?:O

2011-03-03 @ 19:25:47
Postat av: Antonia

Haha de va taskigt att sno bollen från mej ;) <3

2011-03-03 @ 19:26:58
URL: http://antoniabast.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Alexander är CHILL! :D

HAH visste inte ens att dom inte hade det... ;) <3

2011-03-03 @ 22:15:45
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0