Take a step further back to where you belong

.
Jag älskar onsdagar, att sluta tidigt är livet.
Hade ingen lust att gå upp i morses, var jätte trött.
Jag vill ha sommar nu, så man bara kan slänga in alla varmare kläder någon annanstans.
Åh, ge mig..
Allt jag har nu är bara så för mycket åt hösten & vintern, för så som jag såg ut för 1 årsedan så har jag inget somrigt som jag skulle skulle kunna sätta på mig nu utan att skämmas.
Har inte blivit jag bloggat något idag heller, men jag har inte riktigt orkat.
Imorgon ger jag mamma pengarna för då ska jag allt köpa Jeffrey Cambell skorna.
Slutar 1 timme tidigare imorgon om jag inte har helt fel, alltså 14 för det är volleyboll från klockan 12.
Verkar som om Jonte vill åka till Göteborg,(han vågar inte åka utan mig, haha.) för han frågade om vi kunde göra det någon helg då vi båda är hemma.
Kommer inlägg senare ikväll, puss~

Kommentarer
Postat av: verranisking

haha när du skrev om gbg,kom jag tänka på tanten som skrämde livet ur mig på centralen :(

2011-03-30 @ 20:08:44
Postat av: Cornelia

åååh, älska shortsen från bik bok!!

Gu va kul det ska bli att se skorna :D

sv: Hihi mycket mysigt <3

BTW, har du-vet-vem svarat på messet än? (a)

2011-03-30 @ 20:15:08
URL: http://corneliandersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv. HAHHAHAHH! HAN är bög :( <3

2011-03-30 @ 20:26:06
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0