RunThisTown

.
Hihi, missade att ''hälsa'' på Flora&Nisse för jag har varit uppe & tränat på någon manick mamma har.
1 timme, så vi får väl se hur benen känns när jag lägger mig ikväll.
Fick en ljusstake av morfar som jag har velat ha, dom är sjukt fina.
Det ända som saknas är 1 stor spegel & en klädhängare. Sjukt snyggt.

Stannar hos mamma idag, så får ju lite sovmorgon så sätt.
Får se om jag använder den, gjorde jag sist eftersom jag då somnade om i 1 timme..
Eller nej, Nisse&Flora ska visst komma igen, fan.
Men får väl sticka ner nu igen, puss~

Kommentarer
Postat av: Cornelia

klädhängare är så snyggt! :D haha kommer jag att behöva eftersom min nya garderob knappt är 3 dm ;)<3

2011-03-08 @ 19:15:32
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0