Sacred

.
Kul att pappa glömde att han skulle hämta mig idag, så satt & väntade i 30 min innan jag ringde istället för att skicka sms.
Ja, det var ju kul.
Varit helt död i skolan, kunde verkligen inte somna inatt.
Ska strax byta om och ta på mig löparskorna, men igentligen har jag ingen ork.
Nästa vecka verkar det som om lilla Simone ska sova hos oss en natt, får väl hoppas att det inte blir mitt rum, för jag går upp så tidigt..
Fått hem min klänning från Nelly nu också, verkligen jätte nöjd.
Dock märkte jag att jag måste fixa en BH som är gul, för den syns ganska mycket igenom.
Får väl be Uhlle om att hitta någon imorgon, för jag har då ingen lust att gå till stan.
Ska lägga in bilderna jag tog i måndags snart också.
Puss~

Kommentarer
Postat av: veronica

:)

2011-05-10 @ 18:54:06
URL: http://stopthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Mysigt! :) <3

2011-05-11 @ 07:33:46
URL: http://corneliandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0